pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bu paketten kullanıyorum. yaklaşık 4-5 ay oldu. hiç bir sorunum yok. memnunum.. fiyat acısından diğerlerine göre daha ucuz görünüyor. bi sorun cıkacağınıda sanmıyorum.
ayrıca teknik destek bölümü de cok iyi ilgileniyor. bir kere net kopması sorunu yaşıyordum sadece bir kere mail attim aynı gün içinde 5 kere aramışlardı.
Teşekkürler birşeyler yazdıgın için
ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sözleşmeyi hiç göndermedim ) Aramadılarda
Bende böyle yapmayı planlıyorum