Konu
Smile'a geçeceğim
23-09-2009, 15:27:34
#6
Haymac
PlusBurakk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden ?
Hiç iyi diyen görmedim, birisi çıkıp iyi desin yav