• 27-08-2024, 08:53:43
    #19
    Platin üye
    Footer link ile alakam olmaması rağmen bana da yazdı geçen arkadaş sanırım önüne gelene mesaj atıyor.
  • 27-08-2024, 09:06:01
    #20
    Senin tribe giresin gelmiş.
  • 27-08-2024, 09:32:12
    #21
    dev
    Kurumsal Üye
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arkadaşlar mesaj atarken lütfen önce saatin kaç olduğuna bir bakın.
    Bir hizmet satın almak istiyorsunuzdur,
    Mevcut müşterimizsinizdir ve bir soru sormak istemişsinizdir. Bunlara eyvallah. Zaten müşterilerimize her zaman destek veriyoruz.
    Fakat daha önce hiç bir konuşmamız olmamasına rağmen, böyle bir ihtiyaç talep konusu açmamış olmama rağmen, forumdan numaramı alıp satış yapmak amaçlı gecenin 2sinde mesaj atmak hoş değil.

    Saygılar.
    Hos degilse kisisel numaranizi paylasmayacaksiniz.
    Numaraniz herkese acik ise boyle yakinmanin bir anlami yok.
  • 27-08-2024, 09:50:01
    #22
    Her saatte mesaj atılabilir düşüncesindeyim. O geç saatte yazar , sen erken saatte okursun. O uyandığında da sorunun cevabını okumuş olur. Sessize al, bildirimleri kapat gibi nimetlerden faydalanmak lazım.
  • 27-08-2024, 09:54:40
    #23
    Adam mesaj atmış aramamış.

    Mesaj atılmasını istemiyorsan kamuya açık alanda numaranı kaldırıcaksın. Bir de adamın yazdığı mesajı ifşa etmişsin .
  • 27-08-2024, 10:01:38
    #24
    Mesaj olayı biraz artık mail olayına döndü yazılır müsait değilseniz bakmazsınız yada geceleri hiç duymamak istiyorsanız uyku modu ayarlarsınız.

    Sizin mantığınızla gidersek uygulamlar gece saatleri de bildirim göndermesin gece gece ne bildirimi ? hayatta o kadar dert varken böyle şeylere takılmayın hocam
  • 27-08-2024, 10:31:38
    #25
    iş'in saati mi olur hocam, adam unutmamak için yazmıştır, sizde sabah geri dönüş yaparsınız, o saatte yazan zaten hemen geri dönüş beklemiyordur.
  • 27-08-2024, 10:40:07
    #26
    Gece çalıştığım için her türlü saat 22.00 ila 04.00 arasında mesaj atmam gerek.. Sabaha bıraksam unutuyorum zaten Tabiki mesajımın başına "kusura bakmayın bu saatte yazıyorum" diyorum ama ne kadar etkili bilemem