Arkadaşlar mesaj atarken lütfen önce saatin kaç olduğuna bir bakın.
Bir hizmet satın almak istiyorsunuzdur,
Mevcut müşterimizsinizdir ve bir soru sormak istemişsinizdir. Bunlara eyvallah. Zaten müşterilerimize her zaman destek veriyoruz.
Fakat daha önce hiç bir konuşmamız olmamasına rağmen, böyle bir ihtiyaç talep konusu açmamış olmama rağmen, forumdan numaramı alıp satış yapmak amaçlı gecenin 2sinde mesaj atmak hoş değil.
Saygılar.
Hos degilse kisisel numaranizi paylasmayacaksiniz.
Numaraniz herkese acik ise boyle yakinmanin bir anlami yok.