Gece çalıştığım için her türlü saat 22.00 ila 04.00 arasında mesaj atmam gerek.. Sabaha bıraksam unutuyorum zaten Tabiki mesajımın başına "kusura bakmayın bu saatte yazıyorum" diyorum ama ne kadar etkili bilemem