Mesaj olayı biraz artık mail olayına döndü yazılır müsait değilseniz bakmazsınız yada geceleri hiç duymamak istiyorsanız uyku modu ayarlarsınız.
Sizin mantığınızla gidersek uygulamlar gece saatleri de bildirim göndermesin gece gece ne bildirimi ? hayatta o kadar dert varken böyle şeylere takılmayın hocam