Her saatte mesaj atılabilir düşüncesindeyim. O geç saatte yazar , sen erken saatte okursun. O uyandığında da sorunun cevabını okumuş olur. Sessize al, bildirimleri kapat gibi nimetlerden faydalanmak lazım.