daha önce sadece özel scriptler(vbulletn vs) aracılığı ile attm toplu mail sadece
ama bunlara gerek duymaksızın kendi mail adresimden listeyi girip göndermek istiyorum
amacın spam diyenler olacak , değil meraklanmayın
bunun için ne gerekli sunucu ? program ? nedir abi