• 03-07-2009, 11:39:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    benim toplu mail göndermenin herhangi bir yöntemini öğrenmem lazım

    daha önce sadece özel scriptler(vbulletn vs) aracılığı ile attm toplu mail sadece

    ama bunlara gerek duymaksızın kendi mail adresimden listeyi girip göndermek istiyorum

    amacın spam diyenler olacak , değil meraklanmayın

    bunun için ne gerekli sunucu ? program ? nedir abi
  • 03-07-2009, 11:46:54
    #2
    cool sender kullanıyorum ben.
    server ip in temizse ve malleri süreli yollarsan örn 5mailde 5sn ara vererek, inbox a düşmesi %90.
  • 03-07-2009, 11:54:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cool sender kullanıyorum ben.
    server ip in temizse ve malleri süreli yollarsan örn 5mailde 5sn ara vererek, inbox a düşmesi %90.
    hocam inan server vs pek anlamam

    şimdi bu cool sender i kullnmak için ne almam lazım

    ip demişsin kendime ait bi ip olacak sanırım yani en azından bi vps mi almam lazm öle mi
  • 03-07-2009, 12:01:54
    #4
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam inan server vs pek anlamam
    şimdi bu cool sender i kullnmak için ne almam lazım
    ip demişsin kendime ait bi ip olacak sanırım yani en azından bi vps mi almam lazm öle mi
    tam bilmiyorum bende. server vardı benim ben ondan kullanıyordum.
    kullanım klavuzunu upload ettim ordan ayrıntılı bak istersen. dakikahaber.com/coolsender
    ben smtp kullanıyorum. dns hiç denemedim.
  • 03-07-2009, 12:06:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam bilmiyorum bende. server vardı benim ben ondan kullanıyordum.
    kullanım klavuzunu upload ettim ordan ayrıntılı bak istersen. dakikahaber.com/coolsender
    ben smtp kullanıyorum. dns hiç denemedim.
    bu gece hiç uyumadm şimdi yatıyorum hocam tşk ederim upload ettiğin için

    akşam kalknca okuyacağım , silmezsin inş o zamana kadar (:
  • 03-07-2009, 12:08:00
    #6
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu gece hiç uyumadm şimdi yatıyorum hocam tşk ederim upload ettiğin için
    akşam kalknca okuyacağım , silmezsin inş o zamana kadar (:
    yok silmem. ama söyleyim mail atınca servera acayip zarar veriyo diyolar. başka arkadaşlarda bildiklerini paylaşırsa iyi olur.
  • 03-07-2009, 12:10:24
    #7
    mcsoft 'un verdiği olmazsa alttaki linteki Mailist i dene. Oldukça basit ve kullanışlı.

    Ninja Designs
  • 05-07-2009, 01:42:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    okudum abi kullnım klavuzunu tşk ederim


    şimdi genelde 250 civarı maille sınırlamşlar herhalde sunucular websitelerini (günlük gönderim adedi)

    direk mail için satılan sunucular var mı şöyle günde 100k gönderebileceğim