benim toplu mail göndermenin herhangi bir yöntemini öğrenmem lazım

daha önce sadece özel scriptler(vbulletn vs) aracılığı ile attm toplu mail sadece

ama bunlara gerek duymaksızın kendi mail adresimden listeyi girip göndermek istiyorum

amacın spam diyenler olacak , değil meraklanmayın

bunun için ne gerekli sunucu ? program ? nedir abi