benim toplu mail göndermenin herhangi bir yöntemini öğrenmem lazım
daha önce sadece özel scriptler(vbulletn vs) aracılığı ile attm toplu mail sadece
ama bunlara gerek duymaksızın kendi mail adresimden listeyi girip göndermek istiyorum
amacın spam diyenler olacak , değil meraklanmayın
bunun için ne gerekli sunucu ? program ? nedir abi