CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu gece hiç uyumadm şimdi yatıyorum hocam tşk ederim upload ettiğin için
akşam kalknca okuyacağım , silmezsin inş o zamana kadar (:
yok silmem. ama söyleyim mail atınca servera acayip zarar veriyo diyolar. başka arkadaşlarda bildiklerini paylaşırsa iyi olur.