CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam inan server vs pek anlamam
şimdi bu cool sender i kullnmak için ne almam lazım
ip demişsin kendime ait bi ip olacak sanırım yani en azından bi vps mi almam lazm öle mi
tam bilmiyorum bende. server vardı benim ben ondan kullanıyordum.
kullanım klavuzunu upload ettim ordan ayrıntılı bak istersen. dakikahaber.com/coolsender
ben smtp kullanıyorum. dns hiç denemedim.