mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam bilmiyorum bende. server vardı benim ben ondan kullanıyordum.
kullanım klavuzunu upload ettim ordan ayrıntılı bak istersen. dakikahaber.com/coolsender
ben smtp kullanıyorum. dns hiç denemedim.
bu gece hiç uyumadm şimdi yatıyorum hocam tşk ederim upload ettiğin için

akşam kalknca okuyacağım , silmezsin inş o zamana kadar (: