• 06-03-2007, 12:04:16
    #46
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi dk. Oytun Yüksel Benim.Yusuf Yüksel beyle bi yakınlığüım fln da yok..
    tek ilişkim , mizah.net domain ini ben kullanıyordum önceden. ona satıldı fln o şekilde. de dolandırmış baya kişiyi. bendende mizah ın script ini alıcaktı fln. parayı yolucak diodu bi türlü yollamadı. hatta 3 5 kere script in adresiin vermemi fln sitedi. dosyaları para vermeden kapmak istiodu çakal. neyse budur yane. bi yakınlığım fln yok. ne hakkın varki bnm adımı bi dolandırıcılık topiğinde kirletmeye??? . msjını düzeltmeni öneriyorum.
    Arkadasım adam senın adını referens verıyor her yerde adamı bul onla konuş biz bildiklerimizi paylaşıyoruz
  • 06-03-2007, 12:07:36
    #47
    Friendly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm mesajları okudum öncelikle hepinize geçmiş olsun fakat bişey aklıma takılda ;






    bu durumda sefiqibo neyden dolayı kurban oluyor onu anlamadım ???

    Bunu bende anlamadım ? Birde yanı bu adamı hala bulamıyoruz ya helal olsun bize. Walla helal olsun. Ayrıca o telefon numaralarını veren arkadaş ıcın tşk edeırm. Bu adam evli ve bunları yapıyorsa aklına şaşarım ben bu adamın ve altından bırseyde çıkmaz merak etmeyın. Aklı basında adam bu kadar acık acık dolandırıcılık yapmaz. Yapamaz çünkü şunu bilmesi gerekıyor bu adam su an aranıyor. bir yere kımlık verse veya gbt baktırsa bitti yani. direk içerde tabi o savıcılıga verdım dıyenlerde varsa ? nedo dıye bır arakadas vardı oda kayboldu gitti. bunuda anlamıyorum bu kadar arkasında duran bastan beride ben oldum. Belkıde unutuluyor aman yaa denıyor işte böle denildikce abıcım bu olaylar daha cok büyür.
  • 06-03-2007, 12:10:18
    #48
    senin olayını tam olarak bilmiyorum serdar ama bu şekilde birde webteyiz.com var adam hala ve hala satış yapabiliyor ve orayla alışveriş yapıpta kafası dank eden kaç kişi hergün buluyor beni çünkü yazabildiğim heryerde yazdım yorum arayan direk beni buluyor .... bu friendly nickkli şahısta isimtescil.net in ortağı olduğunu iddaa etmiştir .. kanıtlanmasıda hiç zor değildir ...
  • 06-03-2007, 12:13:48
    #49
    Son olarak şunu yazıcam. Yönetime çok teşekkür ederim internetin yüz karaları diye bölüm açmışlar. Kutlarım Sizleri. Ama girince yusuf yüksel adına belkı benden önce biri görüp mesaj atmıştır dedım ama kımse atmamış bumu abi bizim birlik beraberlıgımız yani biri mesaj atıcak arkadan mı gelicekler. Nerde o dolandırılanlar ? Adamı bulsam karşısınıza getirsem affettım diyeceksınız sanki.
  • 07-03-2007, 10:30:03
    #50
    Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin olayını tam olarak bilmiyorum serdar ama bu şekilde birde webteyiz.com var adam hala ve hala satış yapabiliyor ve orayla alışveriş yapıpta kafası dank eden kaç kişi hergün buluyor beni çünkü yazabildiğim heryerde yazdım yorum arayan direk beni buluyor .... bu friendly nickkli şahısta isimtescil.net in ortağı olduğunu iddaa etmiştir .. kanıtlanmasıda hiç zor değildir ...
    Walla arkadaşlar ben baya kastim ama arkamdan gelen olmadı herkes unuttu gitti. Birileri vardı onlarda puf oldu. Ama ben verdım kagıdıgımı o dediğin adreside verdım. Ben affetsemde zaten şu saatden sonra ne devlet affeder nede yukarıdaki affeder. ALLAH Çocuklarından eşinden çıkarsın. Başkada birşey demıyorum. Ha kazıklanmak isteyen kazıklanır. ama unutmayın bu forum'a düşücek cok adam olucaktır kazıklanıp sıra size gelince anlarsınız bazı şeyleri. Bu son sözlerimde dolandırıldık deyip unutan arkadaşlara.
  • 11-03-2007, 19:47:28
    #51
    fridenly arkadaşım bana pm atmış ben sana ne zmn isimtescilin ortağı olduğumu söledim demiş ....

    Beni anımsaman için sana Sevgilim hasta mı? | Canım Ablacım Halukla birbirimizi görür görmez aşık olduk. Haluk hem yakışıklı bir çocuk, hem de kırmızı BMWsi var. Beni ailesiyle tanıştırmak için evine götürdü. Fakat evde kimsecikler yoktu. sitesini hatırlatırım daha fazla bişey sölememe gerek yok sanırım bana yalancı demessende sevinirim logları yayınlatıp komik durumlara düşürmüş olursun kendini
  • 29-07-2007, 02:58:07
    #52
    Arkadaş yine aramızda.

    https://www.r10.net/google-adwords/67...tml#post756709
  • 01-08-2007, 23:07:05
    #53
    Kardeş Allah yardımcınız olsun... inşallah yakalanır cezasını çeker... bir aralar ben bu adamla iş yapıcaktım.. bana site düzenle diyodu... işte site falan yapmıştım buna parayı yatırcam dedi ben de dedm parayı yatır siteni verim yarın yatırcam dedi yatırmadı öbürgün yatırcam dedi yatırmadı bende scripti delete yaptım vermedim sorada kayboldu iki msn si vardı.. bi ara ortalıktan kayboldu.... görünmez admin olduk falan diyordu:S yusuf@klavyeweb.com bir diğer msn adresi
  • 06-10-2007, 20:43:29
    #54
    Üyeliği durduruldu
    çok önceden kendisinden bir domain almıştım Supertr.net diye 200 mb alan falan vs yıllık 40 ytl vermiştik kendisi ile buluştuk..Herangi bir cafede oturduk başladı sallamaya aklına ne geliyorsa atıyordu.Arkdaşlarımız o dolandırcı diyordu bizde alltan alıyorduk adamı korukuyorduk bize iyi davranıyordur kolaları,çayları,yemekleri o ısmarlayınca neyse 1 ay sonra site kapandı bekliyoruz bekliyoruz..Aradım bunu karısı çıktı yusuf şuan burada yok diye site kapandıktan sonra 1 hafta bunu aradım ve bulduk dedi sunucu çöktü yeni makine alıyoruz pazartesi açılcak siteler diye söyledi ama yusuf yüksel ortalıktan kayboldu aradan 1 ay geçti baktım supertr.net açık başkası kullanıyor meğersem yusuf yüksel bize başkasın domaini vermiş..neyse olay unutuldu gitti uzun zamandır msn girmiyordu bi gün girdi senle yeni projelere girelim dedi bende olmaz dedi kendisini uzun zamandır görmüyorum istanbul / b.çekmece kıraç ta oturduğunu iyi biliyorum eğer gerekli işlemler yapılacaksa açık adresini bulabilirim

    Bu vatanda Dolandırıcılara YER YOK