ozanak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yusuf YÜKSEL
70
●9.881
- 04-03-2007, 13:25:13Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereken ceza hapsi boylamak olur dolandırıcılıktan.. - 04-03-2007, 14:21:50Üyeliği durdurulduHacı hacıyı mekkede .......... ...... bulurmuş
- 05-03-2007, 17:48:05Misafirmerhaba arkadaslar...bir konuya aciklik getirmek istiyorum...yuregimde.com benim sitem....ve yazilim yusuf yuksel den alindigi icin benim siteme saldiri yapiliyor...amac ne burada...sonucta bu site onun degil...bana saldiri yapilmasina anlam veremedim...sonucta bende magdur sayilabilirim...siteyi kurdum ama icinde hala bazi seyler eksik adama da ulasamiyorum...neyse siteme yapilan saldiriyi kim yapiyorsa bir an once lutfen durdursun...sevsevil.com iste bu site icin benim arkadasimin demisti gidin ona yapin yapacaginizi benim siteme yapacaginiz saldiri dan yusuf yuksel hicbir sekilde etkilenmeyecektir olna bana olacaktir...kiniyorum bu saldiriyi yapanida...saygilar....
- 05-03-2007, 20:11:17Bi dk. Oytun Yüksel Benim.Yusuf Yüksel beyle bi yakınlığüım fln da yok..serdar ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek ilişkim , mizah.net domain ini ben kullanıyordum önceden. ona satıldı fln o şekilde. de dolandırmış baya kişiyi. bendende mizah ın script ini alıcaktı fln. parayı yolucak diodu bi türlü yollamadı. hatta 3 5 kere script in adresiin vermemi fln sitedi. dosyaları para vermeden kapmak istiodu çakal.
neyse budur yane. bi yakınlığım fln yok. ne hakkın varki bnm adımı bi dolandırıcılık topiğinde kirletmeye???
. msjını düzeltmeni öneriyorum.
- 05-03-2007, 20:56:16tüm mesajları okudum öncelikle hepinize geçmiş olsun fakat bişey aklıma takılda ;
SeFiqiBo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebu durumda sefiqibo neyden dolayı kurban oluyor onu anlamadım ???Serdar ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-03-2007, 22:46:55Friendly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum sen buraya niye mesaj yazıyorsun onu anlamış değilim seninde pek farkın yok ..... isimtescilin ortağı olduğunu iddaa eden tolgahan132t sen değilmisin yoksa ..... ben mi yanlış hatırlıyorum