tüm mesajları okudum öncelikle hepinize geçmiş olsun fakat bişey aklıma takılda ;
Arkadaşım Oraya Yazmışsın Ki.. Oytun Yüksel Kuzeni veya Yakını.. Oytun Yüksel Forumumuzdaki Tosih Nickli ßenim Ortağımdır.Soyadı Yüksel Diye Akrabamı Olması Gerekiyor.

Oytun Yüksel'in O Kasteddiğiniz Şahsın Yakından Uzakdan Hİç Bir İlişkisi Yoktur
evet bir kurban daha çıktı ortaya. Abicim forum yönetiminden bir istekte bulunduk onlar hala bize cevap verecekler. Şu forumda Dolandırıcılar veya kara liste diye bir yer açın lütfen bu forumuda oraya taşıyalım. Ve orda kım varsa tek tek adı yazılsın. Öznak arkadaşım Bizim elimizde olan bilgilerde senin kadar sınırlı senden ricam lütfen bankasını ara bankadakı yetkililer kimse bizi aramadı dıyor. Arayın sıkıştırın adamları Bizde dava acıktık dava nın başlama sürecini bekliyoruz. Bu arada sende yazarmısın tutarı herkes bilsin.
bu durumda sefiqibo neyden dolayı kurban oluyor onu anlamadım ???