tüm mesajları okudum öncelikle hepinize geçmiş olsun fakat bişey aklıma takılda ;
bu durumda sefiqibo neyden dolayı kurban oluyor onu anlamadım ???
dostum sen buraya niye mesaj yazıyorsun onu anlamış değilim seninde pek farkın yok ..... isimtescilin ortağı olduğunu iddaa eden tolgahan132t sen değilmisin yoksa ..... ben mi yanlış hatırlıyorum