çok önceden kendisinden bir domain almıştım Supertr.net diye 200 mb alan falan vs yıllık 40 ytl vermiştik kendisi ile buluştuk..Herangi bir cafede oturduk başladı sallamaya aklına ne geliyorsa atıyordu.Arkdaşlarımız o dolandırcı diyordu bizde alltan alıyorduk adamı korukuyorduk bize iyi davranıyordur kolaları,çayları,yemekleri o ısmarlayınca

neyse 1 ay sonra site kapandı bekliyoruz bekliyoruz..Aradım bunu karısı çıktı yusuf şuan burada yok diye site kapandıktan sonra 1 hafta bunu aradım ve bulduk dedi sunucu çöktü yeni makine alıyoruz pazartesi açılcak siteler diye söyledi ama yusuf yüksel ortalıktan kayboldu aradan 1 ay geçti baktım supertr.net açık başkası kullanıyor meğersem yusuf yüksel bize başkasın domaini vermiş..neyse olay unutuldu gitti uzun zamandır msn girmiyordu bi gün girdi senle yeni projelere girelim dedi bende olmaz dedi kendisini uzun zamandır görmüyorum istanbul / b.çekmece kıraç ta oturduğunu iyi biliyorum eğer gerekli işlemler yapılacaksa açık adresini bulabilirim
Bu vatanda Dolandırıcılara YER YOK