Friendly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm mesajları okudum öncelikle hepinize geçmiş olsun fakat bişey aklıma takılda ;






bu durumda sefiqibo neyden dolayı kurban oluyor onu anlamadım ???

Bunu bende anlamadım ? Birde yanı bu adamı hala bulamıyoruz ya helal olsun bize. Walla helal olsun. Ayrıca o telefon numaralarını veren arkadaş ıcın tşk edeırm. Bu adam evli ve bunları yapıyorsa aklına şaşarım ben bu adamın ve altından bırseyde çıkmaz merak etmeyın. Aklı basında adam bu kadar acık acık dolandırıcılık yapmaz. Yapamaz çünkü şunu bilmesi gerekıyor bu adam su an aranıyor. bir yere kımlık verse veya gbt baktırsa bitti yani. direk içerde tabi o savıcılıga verdım dıyenlerde varsa ? nedo dıye bır arakadas vardı oda kayboldu gitti. bunuda anlamıyorum bu kadar arkasında duran bastan beride ben oldum. Belkıde unutuluyor aman yaa denıyor işte böle denildikce abıcım bu olaylar daha cok büyür.