Son olarak şunu yazıcam. Yönetime çok teşekkür ederim internetin yüz karaları diye bölüm açmışlar. Kutlarım Sizleri. Ama girince yusuf yüksel adına belkı benden önce biri görüp mesaj atmıştır dedım ama kımse atmamış bumu abi bizim birlik beraberlıgımız yani biri mesaj atıcak arkadan mı gelicekler. Nerde o dolandırılanlar ? Adamı bulsam karşısınıza getirsem affettım diyeceksınız sanki.