• 26-10-2023, 11:01:05
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değer 10 numara alet.

    14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.

    Gidip yeni bir android telefona para bayılıp 1 sene sonra parayı çöpe atmaya gerek yok.
    Çok saçmalamışsın. Ben yıllardır kullanıyom 1 sene sonrada çöpe atmadım. Asıl sen çöpe atıyon güncelleme gelmeyince
  • 26-10-2023, 11:01:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Android 1 sene SONRA çöp diyorsunuz düzgünce kullanınca hiç bir sıkıntı çıkarmıyor elimde not 11 pro ve tecno pova Neo 2 var
  • 26-10-2023, 11:07:19
    #12
    Öz yorumum hatrı sayılı paralar kazanıyorsanız bu seri ve üst seriler alınabilir ama kazanç yoksa almak için zorlanmak mantıksız bence.

    Şahsi olarak telefonum Xiaomi note 10S. 1.5 yılı aşkın kullanıyorum hiç bir problem çıkartmadı bana. Şarj süresi elimden düşmediği halde 1 günü çok rahat çıkartıyor. Kasma, donma yok. Bundan öncede yine aynı markanın note 9 pro modelini kullandım 2 sene boyunca. Telefonu babama verdim ve oda 1 yılı geçti hala tertemiz kullanıyor sorun yok. Y.d. modeli kullanıyorum. Android işletim sistemi düzgün kullanılırsa bence yeterince iş görüyor.
  • 26-10-2023, 12:58:59
    #13
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değer 10 numara alet.

    14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.

    Gidip yeni bir android telefona para bayılıp 1 sene sonra parayı çöpe atmaya gerek yok.
    ikisinde aynı işlemci yok isimleri aynı fakat 14 deki işlemcide daha farklı özellikleri var
    Ayrıca 60 Hz ekranlı bi telefona 37 bin Tl verilmez 30 bin tl olan s23 iphone 14 ten de üstün
  • 26-10-2023, 14:18:56
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bir kullanımda batarya sağlığı yüzde 92-95 olana kadar 2 günü rahat çıkarıyor. 8-9 saat sürekli ekran açık kullanabilirsiniz. Elbette sizin kullanımınıza bağlı.

    Batarya sağlığı düştükçe elbette süre düşüyor, benim kasım ayında 2 yıl dolacak, batarya sağlığı 89 oldu. 1 günü rahat çıkarıyorum, açık ekran süresi 6 - 6.5 saat civarı.
    Bende 15 pro var 1 günü zor çıkarıyor telefonda oyun oynarsam (2saat) daha 1haftalık cihaz şuanki aklım olsa s23 ultrayı alırdım veya s24ü beklerdim
  • 26-10-2023, 14:36:57
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 15 pro var 1 günü zor çıkarıyor telefonda oyun oynarsam (2saat) daha 1haftalık cihaz şuanki aklım olsa s23 ultrayı alırdım veya s24ü beklerdim
    ios 17'de bazı sıkıntılar var 17.4 - 17.5'de falan ancak stabil duruma gelir.