Değer 10 numara alet.
14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.
Gidip yeni bir android telefona para bayılıp 1 sene sonra parayı çöpe atmaya gerek yok.
Çok saçmalamışsın. Ben yıllardır kullanıyom 1 sene sonrada çöpe atmadım. Asıl sen çöpe atıyon güncelleme gelmeyince