• 26-10-2023, 10:24:59
    #1
    Bugüne kadar hiç iPhone kullanmadım telefon değiştireceğim Andoroidden gına geldi artık. Sorum da bu: iPhone 13 alınır mı 37 bin vermeye değer mi?
  • 26-10-2023, 10:25:53
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Değer 10 numara alet.

    14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.

    Gidip yeni bir android telefona para bayılıp 1 sene sonra parayı çöpe atmaya gerek yok.
  • 26-10-2023, 10:26:24
    #3
    Hocam değmez.
  • 26-10-2023, 10:28:51
    #4
    ultor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam değmez.
    nasıl değmez ya? bu dolar kurunda adamlar 41bin tl'den 37'ye indirim yapmış apple.
  • 26-10-2023, 10:30:21
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değer 10 numara alet.

    14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.
    Hocam peki şarj mevzusu ne durumda? Şarj nasıl gidiyor?
  • 26-10-2023, 10:32:21
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Alierturk0101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki şarj mevzusu ne durumda? Şarj nasıl gidiyor?
    Normal bir kullanımda batarya sağlığı yüzde 92-95 olana kadar 2 günü rahat çıkarıyor. 8-9 saat sürekli ekran açık kullanabilirsiniz. Elbette sizin kullanımınıza bağlı.

    Batarya sağlığı düştükçe elbette süre düşüyor, benim kasım ayında 2 yıl dolacak, batarya sağlığı 89 oldu. 1 günü rahat çıkarıyorum, açık ekran süresi 6 - 6.5 saat civarı.
  • 26-10-2023, 10:56:01
    #7
    2 yıldır aktif olarak kullanmaktayım. Çok memnunum hiçbir sıkıntısı yok alınır.
  • 26-10-2023, 10:56:42
    #8
    12 pro kullanıyorum çok memnunum
  • 26-10-2023, 10:58:56
    #9
    13 e 37 bin vereceğine az daha üstüne koyup 14 Plus alabilirsin hocam: https://www.apple.com/tr/shop/buy-iphone/iphone-14