Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değer 10 numara alet.

14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.
Hocam peki şarj mevzusu ne durumda? Şarj nasıl gidiyor?