Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değer 10 numara alet.

14 ile aynı telefon, aynı işlemci var ikisinde de sadece ram 2 gb fazla, kamerada birkaç iyileştirme var o kadar.

Gidip yeni bir android telefona para bayılıp 1 sene sonra parayı çöpe atmaya gerek yok.
ikisinde aynı işlemci yok isimleri aynı fakat 14 deki işlemcide daha farklı özellikleri var
Ayrıca 60 Hz ekranlı bi telefona 37 bin Tl verilmez 30 bin tl olan s23 iphone 14 ten de üstün