Öz yorumum hatrı sayılı paralar kazanıyorsanız bu seri ve üst seriler alınabilir ama kazanç yoksa almak için zorlanmak mantıksız bence.
Şahsi olarak telefonum Xiaomi note 10S. 1.5 yılı aşkın kullanıyorum hiç bir problem çıkartmadı bana. Şarj süresi elimden düşmediği halde 1 günü çok rahat çıkartıyor. Kasma, donma yok. Bundan öncede yine aynı markanın note 9 pro modelini kullandım 2 sene boyunca. Telefonu babama verdim ve oda 1 yılı geçti hala tertemiz kullanıyor sorun yok. Y.d. modeli kullanıyorum. Android işletim sistemi düzgün kullanılırsa bence yeterince iş görüyor.