Anket Hangi logo (Konuya bakın)
Toplam Katılımcı Sayısı: 23
Hangi logo (Konuya bakın)
1
%34,78 (8 Oy)
2
%65,22 (15 Oy)
  • 05-04-2021, 17:21:05
    #10
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlık efsane.
    hocam dünden beri yapmaya çalışıyorum bıktım isyan konum bu
    starshake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam online logo yapma siteleri var.
    canvadan yapıyorumda ilk defa bu kadar zorlandım
  • 05-04-2021, 17:22:18
    #11
    GokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son yaptıgınız gayet güzelmiş hocam. elinize sağlık
    çok teşekkür ederim hocam uğraştığıma değdi sanırım
  • 05-04-2021, 17:30:29
    #12
    Yok hocam çok iyi olmuş ta başlıkta yapamıyooooom diyip skclzlxkgk
  • 05-04-2021, 17:32:09
    #13
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam çok iyi olmuş ta başlıkta yapamıyooooom diyip skclzlxkgk
    hocam onlarca deneme yaptıktan sonra böyle birşey elde ettim :d teşekkürler r10+ hakkettiniz :dasdas
  • 05-04-2021, 17:38:23
    #14
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye herkes gülüyor anlamadım kötü mü yapmışım
    https://www.teknoabi.com/ son hali faviconda yaptım birde mobildearkaplan ne olabilir
    Elinize emeğinize sağlık hocam emek verilen işe saygısızlık yapılmaz ben başlığa güldüm
  • 05-04-2021, 17:40:36
    #15
    enescalban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize emeğinize sağlık hocam emek verilen işe saygısızlık yapılmaz ben başlığa güldüm
    teşekkürler
  • 05-04-2021, 17:43:14
    #16
    Grafikten hiç anlamam. Logo deneyimim hiç yok. Öylesine yapayım dedim. Nedense içimden geldi Abi figürünü hissettirmeye çalıştım

  • 05-04-2021, 17:44:47
    #17
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafikten hiç anlamam. Logo deneyimim hiç yok. Öylesine yapayım dedim. Nedense içimden geldi Abi figürünü hissettirmeye çalıştım

    güzel olmuş hocam elinize sağlık r10+ aldınız sitede deniyeyim nasıl durcak diye
    edit: güzel durmadı hocam
  • 05-04-2021, 17:46:57
    #18
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş hocam elinize sağlık r10+ aldınız sitede deniyeyim nasıl durcak diye
    Tam logo ölçülerini ver png olarak gönderim öyle dene hocam. Alttaki yazıyıda kaldırırım.