yapamıyommmm - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yapamıyommmm
24
●
553
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
yapamıyommmm
1
2
3
Anket
Hangi logo (Konuya bakın)
Toplam Katılımcı Sayısı:
23
Hangi logo (Konuya bakın)
1
%34,78 (8 Oy)
2
%65,22 (15 Oy)
05-04-2021, 17:07:26
#1
semihmalkoc53
Sabahtan beri logo yapmaya çalışıyorum İSİM TEKNOABİ yardım edicek varmı yaptıklarımın örneklerini atabilirim
Anket oluşuturuyorum
1 -
2-
05-04-2021, 17:08:22
#2
Neo
Başlık güzelmiş
05-04-2021, 17:13:19
#3
yasintombul1
😅 kahkaha attm reis
05-04-2021, 17:15:10
#4
semihmalkoc53
kaantemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başlık güzelmiş
hocam dünden beri uğraşıyorum
en son bu kaldı oldu gibi
05-04-2021, 17:15:39
#5
enescalban
05-04-2021, 17:18:53
#6
semihmalkoc53
yasintombul1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
😅 kahkaha attm reis
enescalban adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
niye herkes gülüyor anlamadım kötü mü yapmışım
https://www.teknoabi.com/
son hali faviconda yaptım birde mobildearkaplan ne olabilir
05-04-2021, 17:19:05
#7
KLCagency
Başlık efsane.
05-04-2021, 17:19:21
#8
starshake
Hocam online logo yapma siteleri var.
05-04-2021, 17:20:25
#9
GokhanBozkurt
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam dünden beri uğraşıyorum
en son bu kaldı oldu gibi
son yaptıgınız gayet güzelmiş hocam. elinize sağlık
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler