yapamıyommmm - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yapamıyommmm
24
●
553
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
yapamıyommmm
1
2
3
Anket
Hangi logo (Konuya bakın)
Toplam Katılımcı Sayısı:
23
Hangi logo (Konuya bakın)
1
%34,78 (8 Oy)
2
%65,22 (15 Oy)
05-04-2021, 17:48:50
#19
semihmalkoc53
Turkishli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam logo ölçülerini ver png olarak gönderim öyle dene hocam. Alttaki yazıyıda kaldırırım.
180x50 hocam
05-04-2021, 17:50:23
#20
Turkishli
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
180x50 hocam
https://i.hizliresim.com/Tnk8KL.png
Bi dene bakalım hocam.
05-04-2021, 17:53:48
#21
semihmalkoc53
Turkishli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://i.hizliresim.com/Tnk8KL.png
Bi dene bakalım hocam.
hocam buda güzel anket oluşturayım hangisi daha çok oy alırsa
05-04-2021, 17:54:39
#22
Turkishli
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam buda güzel anket oluşturayım hangisi daha çok oy alırsa
Keşke prof olsamda sana logo hediye etsem
05-04-2021, 18:00:31
#23
semihmalkoc53
Anket açılmıştır oy verebilirsiniz
06-04-2021, 11:23:55
#24
Gokotas
Eğer AĞIR ABi yse bu arkadaş bir tesbih de ekleyebilirsin fena olmaz. Veya pala bir bıyık bir yere kondurabilirsin
07-04-2021, 21:43:33
#25
Houner
Bence daha iyi olabilir hocam. İkisi de tatmin edici gelmedi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler