semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel olmuş hocam elinize sağlık r10+ aldınız sitede deniyeyim nasıl durcak diye
Tam logo ölçülerini ver png olarak gönderim öyle dene hocam. Alttaki yazıyıda kaldırırım.