Konu
yapamıyommmm
05-04-2021, 17:44:47
#17
semihmalkoc53
Turkishli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Grafikten hiç anlamam. Logo deneyimim hiç yok. Öylesine yapayım dedim. Nedense içimden geldi
Abi figürünü hissettirmeye çalıştım
güzel olmuş hocam elinize sağlık r10+ aldınız
sitede deniyeyim nasıl durcak diye
edit: güzel durmadı hocam