Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grafikten hiç anlamam. Logo deneyimim hiç yok. Öylesine yapayım dedim. Nedense içimden geldi Abi figürünü hissettirmeye çalıştım

güzel olmuş hocam elinize sağlık r10+ aldınız sitede deniyeyim nasıl durcak diye
edit: güzel durmadı hocam