Konu
yapamıyommmm
05-04-2021, 17:38:23
#14
enescalban
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
niye herkes gülüyor anlamadım kötü mü yapmışım
https://www.teknoabi.com/
son hali faviconda yaptım birde mobildearkaplan ne olabilir
Elinize emeğinize sağlık hocam emek verilen işe saygısızlık yapılmaz ben başlığa güldüm