semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye herkes gülüyor anlamadım kötü mü yapmışım
https://www.teknoabi.com/ son hali faviconda yaptım birde mobildearkaplan ne olabilir
Elinize emeğinize sağlık hocam emek verilen işe saygısızlık yapılmaz ben başlığa güldüm