• 22-02-2021, 21:13:40
    #10
    Jesie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam
    çok teşekkür ederim hocam
  • 22-02-2021, 21:13:55
    #11
    Hocam dert etmeyin tecrübe gözüyle bakın. Kimse bu konumdayken sizi cezalandıramaz.
  • 22-02-2021, 21:14:51
    #12
    yazamayanyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi hocam 6 ay kadar oldu, hiç tutmadım kanıt vs. Skypetan falan görüşme yapıyorduk
    Skype geçmişinizi görebiliyorsunuz diye biliyorum, daha iyi bilen dostlarımız yardımcı olacaktır. Aksi takdirde olay senin aleyhine
  • 22-02-2021, 21:14:58
    #13
    enerjimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dert etmeyin tecrübe gözüyle bakın. Kimse bu konumdayken sizi cezalandıramaz.
    Hocam kanıtlarım vs yok. Sildim mesajları, 6 ay geçti. Tutmaya gerek duymadım yani. Bu yüzden korkuyorum.
  • 22-02-2021, 21:16:38
    #14
    AliCanCekmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype geçmişinizi görebiliyorsunuz diye biliyorum, daha iyi bilen dostlarımız yardımcı olacaktır. Aksi takdirde olay senin aleyhine
    Hocam öğrenciyim ben ya, direkt benim adıma konuşma falan da yok. Karşıdaki kişiye hesap satacağım demiş, ödemeyi alıp hesabı satmamış. 130 TL miktar da. Ben vereyim, yeter ki sicilime olay bulaşmsın. Ben buna korkuyorum inan
  • 22-02-2021, 21:18:13
    #15
    yazamayanyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Ben geçen sene yaz ortasında makale yazarlığı ve bir sitede editör/yazarlık yapıyordum. Haftalık ödeme olarak 150 tl alıyordum. Site sahibi ödemeyi papara üzerinden yapıyordu. Ödemeyi çok geciktiriyordu ama üç beş arada sırada atıyordu. Farklı hesaplarla ödeme yapıyordu. Bugün beni karakoldan ifadeye çağırdılar. Hakkımda suç duyurusu varmış. Benim hesaba ödeme atan kişi, başkasından 130 TL alıp dolandırıp benim ödememi yapmış. Bana geldiği için de, ben suçlu konumuna düşüyorum. Sanırım hesap sahibi çıkmıyor. Ben bu durumda ne yapmalıyım,? Lütfen yardım edin, öğrenciyim ben. Zaten o kişi paramı da eksik atmıştı.
    Bu tarz rakamlarda gelen nakitten degil, giden nakitten sorumlu olursun. Gelen nakitte aciklamada vergiye tabi tutulacagin bir sey yazmiyorsa mali olarak dert edilecek birsey yok. Onun disinda ahmetten 100 gelmis mehmetten 200 gelmis cok dert edilecek bir durum degil. Hepimiz internetten ufak tefek is karsiligi alisveris yapiyoruz. Ifadeni acikla guzelce birsey olmaz merak etme
  • 22-02-2021, 21:19:55
    #16
    no_cause adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz rakamlarda gelen nakitten degil, giden nakitten sorumlu olursun. Gelen nakitte aciklamada vergiye tabi tutulacagin bir sey yazmiyorsa mali olarak dert edilecek birsey yok. Onun disinda ahmetten 100 gelmis mehmetten 200 gelmis cok dert edilecek bir durum degil. Hepimiz internetten ufak tefek is karsiligi alisveris yapiyoruz. Ifadeni acikla guzelce birsey olmaz merak etme
    Çok teşekkür ederim hocam gerçekten. Zaten benim adıma numarama değil hesap. İletişime geçtiği kişi de ben değilim. Bunlar yeterli olur di mi
  • 22-02-2021, 21:23:31
    #17
    o kişinin diğerini dolandırıp size para gönderdiğini nasıl anladınız? iş yaptığınız kişiyle görüşebiliyor musunuz?
  • 22-02-2021, 21:32:21
    #18
    KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kişinin diğerini dolandırıp size para gönderdiğini nasıl anladınız? iş yaptığınız kişiyle görüşebiliyor musunuz?
    Karakoldaki polis söyledi. görüşemiyorum, skype telegram üzerinden iş yaptık