Bu tarz rakamlarda gelen nakitten degil, giden nakitten sorumlu olursun. Gelen nakitte aciklamada vergiye tabi tutulacagin bir sey yazmiyorsa mali olarak dert edilecek birsey yok. Onun disinda ahmetten 100 gelmis mehmetten 200 gelmis cok dert edilecek bir durum degil. Hepimiz internetten ufak tefek is karsiligi alisveris yapiyoruz. Ifadeni acikla guzelce birsey olmaz merak etme
Çok teşekkür ederim hocam gerçekten. Zaten benim adıma numarama değil hesap. İletişime geçtiği kişi de ben değilim. Bunlar yeterli olur di mi