Arkadaşlar merhaba. Ben geçen sene yaz ortasında makale yazarlığı ve bir sitede editör/yazarlık yapıyordum. Haftalık ödeme olarak 150 tl alıyordum. Site sahibi ödemeyi papara üzerinden yapıyordu. Ödemeyi çok geciktiriyordu ama üç beş arada sırada atıyordu. Farklı hesaplarla ödeme yapıyordu. Bugün beni karakoldan ifadeye çağırdılar. Hakkımda suç duyurusu varmış. Benim hesaba ödeme atan kişi, başkasından 130 TL alıp dolandırıp benim ödememi yapmış. Bana geldiği için de, ben suçlu konumuna düşüyorum. Sanırım hesap sahibi çıkmıyor. Ben bu durumda ne yapmalıyım,? Lütfen yardım edin, öğrenciyim ben. Zaten o kişi paramı da eksik atmıştı.
Bu tarz rakamlarda gelen nakitten degil, giden nakitten sorumlu olursun. Gelen nakitte aciklamada vergiye tabi tutulacagin bir sey yazmiyorsa mali olarak dert edilecek birsey yok. Onun disinda ahmetten 100 gelmis mehmetten 200 gelmis cok dert edilecek bir durum degil. Hepimiz internetten ufak tefek is karsiligi alisveris yapiyoruz. Ifadeni acikla guzelce birsey olmaz merak etme