Alıntı
Benim hesaba ödeme atan kişi, başkasından 130 TL alıp dolandırıp benim ödememi yapmış. Bana geldiği için de, ben suçlu konumuna düşüyorum.
çay içiyodum , bu kısmı okuyunca şaşırmaktan çay boğazımda kaldı. başkasına diyor hesabım bu ödemeyi buraya at, artık ne satiyosa ona ürünü vermiyor sana olan borcunu ödüyor. ne insanlar var ya..
Geçmiş olsun...
skype telegram Konuşmaları sunabilirsen masumlugunu anlarlar belki.