enerjimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dert etmeyin tecrübe gözüyle bakın. Kimse bu konumdayken sizi cezalandıramaz.
Hocam kanıtlarım vs yok. Sildim mesajları, 6 ay geçti. Tutmaya gerek duymadım yani. Bu yüzden korkuyorum.