• 20-10-2005, 20:23:05
    #10
    Misafir
    yaw sen sahtekarın sahtekarısın varya..oteki yaptıklarımı saymıyorumm
    biogarafılere gelınce..adama 5 bin sayfa yapcakmısım 100 milyona komediye bak
    1000 sayfa yapcam demiştim.ama sonra yapamıyacagımı ınterente fazal gıremıyecegımı soeldım.bana vercegın parayı baskasına ver dedim.oda tamam dedi..

    olayı uzatmaya gerek yok.kendini temize cıkarmaya calısıyor..
    ben seni öle bi dolandıracamki neye ugraadıgnı sasıracaksın..
    o domainleri almak ıcın obur dunyayıda beklemıyecegım bunuda bılesın.
    cok adi bir insansın agır abı olarak takılıyon ama bes para etmeyen bır ınsansın.
    evlenseymıs benım kadar cocugu olcakmıs.sen onu bunu bırakta acacgın 3. hesabı oglunun uzerıne actıracam sana korkma.
    hakkımı haram edıyorum.ne *** yersen ye.
  • 20-10-2005, 20:25:08
    #11
    Misafir
    malatyasılımısın sporlumusun artık ney sen sende bili bilmeden konusma.allah bırmıs ona ınanırmıs.

    benim daha dımı bılmessın beım hakkımda elestırıde bulunursun..
    tabı burda kufur edemıyorsun bole dersın.
    allah bılır oteki forum dneilen yerde coktan acmıssın dır
    kalpazanın taaa anasını beilmem neyını dıye baslık.
    boş insansın boş
  • 20-10-2005, 20:31:38
    #12
    Misafir
    Alıntı

    Admine bir ileti : Burada kisiler hakkinda bu tur tabirleri kullanmak bu kadar basit mi? Basit ise ben de o sekilde basliklar acayim o zaman.

    Bu basligi acan ve sahsima hakaret eden , küfür eden bu kisinin cezalandirilmasini rica ediyorum.
    ah su admin in bide dolandırcıları cezalandırabılme ozellıgı olsaydı...
  • 20-10-2005, 22:46:45
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en bastan okudum konuyu ama
    dicem 1-2 sey var K@LPQ2@N nickli sahis 1.si once efendi gibi konusmayı ogren milletin arkasindan atip tutma,,
    adam sana demiski yapıcam dedi yapmadı yapıcam dedi yapmadı sonra birde tehdit etti diyor sen bi mesaj yaziyorsun diyorsunki yok cocuk yok bilmemne yok ***********
    kardesim cevap versene adamin yazdiklarina delikanlı gibi,,
    aslında konuyu uzatmaya gerek yok bu arkadas bal gibi hakısz mesajlarından ve verdigi cevaplardaki kalitesizliginden belli hersey,,
    zaten canım sıkkındı iyice canım sıkıldı,
    45T sonuna kadar haklı oldugunu dusunuyorum
    dipnot: 2 üyeyide tanımıyorum hic bir sekilde
  • 20-10-2005, 22:50:40
    #14
    Misafir
    K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
    malatyasılımısın sporlumusun artık ney sen sende bili bilmeden konusma.allah bırmıs ona ınanırmıs.

    benim daha dımı bılmessın beım hakkımda elestırıde bulunursun..
    tabı burda kufur edemıyorsun bole dersın.
    allah bılır oteki forum dneilen yerde coktan acmıssın dır
    kalpazanın taaa anasını beilmem neyını dıye baslık.
    boş insansın boş
    baktım açmamış
    ama sen böyle gidersen açacak adam çok olur.biraz güzel konuşsaydın belki sorunu düzeltirdiniz ama sen sert çıktın.küfür ve thedit ile işini halletmeye çalıştın. bende 45T nin yerinde olsam bende vermezdim hiçbirşey sana.böyle devam edersen daha çok şeylerler kaybedersin abisi.
    hadi kendine iyi bak.İyi Günler...
  • 20-10-2005, 22:54:04
    #15
    Misafir
    arkadasım adam durmadan yalan soluyor.en az 50 kere soledık..
    ben ona yapamıyacagımı soledım.bana verecegıne parayı baskasına ver dedim.ve baskasına yaptır.oda tamam dedi.anlastık.ama sonradan cıvıtmaya basladı.
    50 kere bısıyı soledıkten sona hala kıbarmı olayım.
    adam ustune oturdu malların.helal olsun bende bundan sonra çarpacam milleti
    çarpıncı adam özenilen adam oluyor..
  • 20-10-2005, 22:59:25
    #16
    beyler ispatlama şansı olmadığına göre iki tarafın da boş yere forumun kirlenmesinin bir anlamı yok.
    bir belge varsa gönderin diyeceğim ama mahkeme de değil burası webmaster forumu . iki tarafta bir takım bilgiler vermişler şimdiye kadar. geri kalanı lütfen özel mesaj ile halledin.

    karşılıklı hakaretlerin ağırlaşarak sürmemesi için konu kilitlidir.

    saygılar