malatyasılımısın sporlumusun artık ney sen sende bili bilmeden konusma.allah bırmıs ona ınanırmıs.

benim daha dımı bılmessın beım hakkımda elestırıde bulunursun..
tabı burda kufur edemıyorsun bole dersın.
allah bılır oteki forum dneilen yerde coktan acmıssın dır
kalpazanın taaa anasını beilmem neyını dıye baslık.
boş insansın boş