yaw sen sahtekarın sahtekarısın varya..oteki yaptıklarımı saymıyorumm
biogarafılere gelınce..adama 5 bin sayfa yapcakmısım 100 milyona komediye bak
1000 sayfa yapcam demiştim.ama sonra yapamıyacagımı ınterente fazal gıremıyecegımı soeldım.bana vercegın parayı baskasına ver dedim.oda tamam dedi..

olayı uzatmaya gerek yok.kendini temize cıkarmaya calısıyor..
ben seni öle bi dolandıracamki neye ugraadıgnı sasıracaksın..
o domainleri almak ıcın obur dunyayıda beklemıyecegım bunuda bılesın.
cok adi bir insansın agır abı olarak takılıyon ama bes para etmeyen bır ınsansın.
evlenseymıs benım kadar cocugu olcakmıs.sen onu bunu bırakta acacgın 3. hesabı oglunun uzerıne actıracam sana korkma.
hakkımı haram edıyorum.ne *** yersen ye.