en bastan okudum konuyu ama
dicem 1-2 sey var K@LPQ2@N nickli sahis 1.si once efendi gibi konusmayı ogren milletin arkasindan atip tutma,,
adam sana demiski yapıcam dedi yapmadı yapıcam dedi yapmadı sonra birde tehdit etti diyor sen bi mesaj yaziyorsun diyorsunki yok cocuk yok bilmemne yok ***********
kardesim cevap versene adamin yazdiklarina delikanlı gibi,,
aslında konuyu uzatmaya gerek yok bu arkadas bal gibi hakısz mesajlarından ve verdigi cevaplardaki kalitesizliginden belli hersey,,
zaten canım sıkkındı iyice canım sıkıldı,
45T sonuna kadar haklı oldugunu dusunuyorum
dipnot: 2 üyeyide tanımıyorum hic bir sekilde