K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
malatyasılımısın sporlumusun artık ney sen sende bili bilmeden konusma.allah bırmıs ona ınanırmıs.
benim daha dımı bılmessın beım hakkımda elestırıde bulunursun..
tabı burda kufur edemıyorsun bole dersın.
allah bılır oteki forum dneilen yerde coktan acmıssın dır
kalpazanın taaa anasını beilmem neyını dıye baslık.
boş insansın boş
baktım açmamış
ama sen böyle gidersen açacak adam çok olur.biraz güzel konuşsaydın belki sorunu düzeltirdiniz ama sen sert çıktın.küfür ve thedit ile işini halletmeye çalıştın. bende 45T nin yerinde olsam bende vermezdim hiçbirşey sana.böyle devam edersen daha çok şeylerler kaybedersin abisi.
hadi kendine iyi bak.İyi Günler...