Alıntı
Admine bir ileti : Burada kisiler hakkinda bu tur tabirleri kullanmak bu kadar basit mi? Basit ise ben de o sekilde basliklar acayim o zaman.
Bu basligi acan ve sahsima hakaret eden , küfür eden bu kisinin cezalandirilmasini rica ediyorum.
ah su admin in bide dolandırcıları cezalandırabılme ozellıgı olsaydı...