Merhabalar soru cevap sitesi açacak olsanız hangi platformu tercih ederdiniz ? Flarum kurma şansım olmadı. Q2A kurdum biraz detay istiyor.
Tema, Güvenlik, Seo ve diğer faktörlere göre siz hangisini seçerdiniz ? veya bildiğiniz bir script var mıdır ?
Teşekkür ederim şimdiden.
Flarum mu Questions2Answer mı ?
12
●187
- 08-02-2021, 18:30:34
- 08-02-2021, 18:34:59Flarum kullanmıştım ancak açık kaynaklılar arasında halen yeni sayıldığı için yetersiz geldi bazı özellikleri. Discourse eklenti anlamında daha başarılı. Q2A konusunda fikrim yok.
- 08-02-2021, 18:39:55Discourse şimdi inceledim ama q2a daha detaylı ve arayüzü güzel geldi bana.dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2021, 18:41:04Flarum iyi ziyaretçi kolay alışıyor. Sade ve güzel ama bazı ufak tefek sorunları var.
- 12-02-2021, 22:24:24kodlama bilmiyorsanız flarium, çünkü bu forumda işinizi görebiliecekğinz yeterli destek ekibi var.
ancak kodlama biliyorsanız q2a çok hızlı, temiz kodlanmış bir sistem. dezavantajı ise destekk çok az, ingilizce bilmeniz de yetmiyor pek çok konuda kenmdi işiniz kendiniz çözmelisiniz o nedenle kodlama bilmeden uzun vadede sürdürülebilir değilü
bilginize