• 08-02-2021, 18:30:34
    #1
    Merhabalar soru cevap sitesi açacak olsanız hangi platformu tercih ederdiniz ? Flarum kurma şansım olmadı. Q2A kurdum biraz detay istiyor.
    Tema, Güvenlik, Seo ve diğer faktörlere göre siz hangisini seçerdiniz ? veya bildiğiniz bir script var mıdır ?
    Teşekkür ederim şimdiden.
  • 08-02-2021, 18:34:50
    #2
    Kategori Moderatörü
    Q2A tavsiye ederim uzun soluklu kullandım çok kullanışlı
  • 08-02-2021, 18:34:59
    #3
    Flarum kullanmıştım ancak açık kaynaklılar arasında halen yeni sayıldığı için yetersiz geldi bazı özellikleri. Discourse eklenti anlamında daha başarılı. Q2A konusunda fikrim yok.
  • 08-02-2021, 18:39:55
    #4
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flarum kullanmıştım ancak açık kaynaklılar arasında halen yeni sayıldığı için yetersiz geldi bazı özellikleri. Discourse eklenti anlamında daha başarılı. Q2A konusunda fikrim yok.
    Discourse şimdi inceledim ama q2a daha detaylı ve arayüzü güzel geldi bana.
  • 08-02-2021, 18:41:04
    #5
    Flarum iyi ziyaretçi kolay alışıyor. Sade ve güzel ama bazı ufak tefek sorunları var.
  • 08-02-2021, 18:41:24
    #6
    Çok uzun vadeli geniş çaplı ve kalıcı düşünüyorsan flarum ama asıl amacına iş yapsın diyorsan qa ikisini de kullandım biri modern biri klasik diyebiliriz. QA çok büyük siteler gördüm ama flarumla yapılmış çok hitli denk gelmedim ayrıca.
  • 08-02-2021, 18:45:26
    #7
    Flarum'u bir sitemin forum alanına kurdum. Güzel, biraz daha gelişmesi gerekiyor. Gelişeceğini de düşünüyorum. Geleceğin sık kullanılan forum scriptlerinden olacağını düşünüyorum. Şu beta aşamasını bir bitirsin bakalım...
  • 08-02-2021, 18:50:11
    #8
    özelden ulaştım.
  • 12-02-2021, 22:24:24
    #9
    backlinkmatik.com
    kodlama bilmiyorsanız flarium, çünkü bu forumda işinizi görebiliecekğinz yeterli destek ekibi var.

    ancak kodlama biliyorsanız q2a çok hızlı, temiz kodlanmış bir sistem. dezavantajı ise destekk çok az, ingilizce bilmeniz de yetmiyor pek çok konuda kenmdi işiniz kendiniz çözmelisiniz o nedenle kodlama bilmeden uzun vadede sürdürülebilir değilü

    bilginize