Merhabalar soru cevap sitesi açacak olsanız hangi platformu tercih ederdiniz ? Flarum kurma şansım olmadı. Q2A kurdum biraz detay istiyor.
Tema, Güvenlik, Seo ve diğer faktörlere göre siz hangisini seçerdiniz ? veya bildiğiniz bir script var mıdır ?
Teşekkür ederim şimdiden.