kodlama bilmiyorsanız flarium, çünkü bu forumda işinizi görebiliecekğinz yeterli destek ekibi var.
ancak kodlama biliyorsanız q2a çok hızlı, temiz kodlanmış bir sistem. dezavantajı ise destekk çok az, ingilizce bilmeniz de yetmiyor pek çok konuda kenmdi işiniz kendiniz çözmelisiniz o nedenle kodlama bilmeden uzun vadede sürdürülebilir değilü
bilginize