Flarum kullanmıştım ancak açık kaynaklılar arasında halen yeni sayıldığı için yetersiz geldi bazı özellikleri. Discourse eklenti anlamında daha başarılı. Q2A konusunda fikrim yok.
Discourse şimdi inceledim ama q2a daha detaylı ve arayüzü güzel geldi bana.