Flarum'u bir sitemin forum alanına kurdum. Güzel, biraz daha gelişmesi gerekiyor. Gelişeceğini de düşünüyorum. Geleceğin sık kullanılan forum scriptlerinden olacağını düşünüyorum. Şu beta aşamasını bir bitirsin bakalım...