• 18-11-2006, 14:12:27
    #10
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletının admın paneli cok güzel
    hemde forumla ilk defa tanışanlara kullanması kolay gelıyor
    herşey üyeler için yoksa bende phbb yı sevıyorum
    Vb'nin yonetim paneli karısıktır.Senin solediğinin tam aksine smf ile ilk defa tanısanlar daha kolay yapar
  • 18-11-2006, 14:18:43
    #11
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vb'nin yonetim paneli karısıktır.Senin solediğinin tam aksine smf ile ilk defa tanısanlar daha kolay yapar
    yanlış anlaşıldım
    admın paneli benim hoşuma gidiyor

    ama yenı forumla tanışan üyeler için vbulletın forumu kullanması daha kolay geliyor bence
  • 18-11-2006, 14:20:00
    #12
    Ben vb'yi kullandım smf'yide smf buldugum kolaylıkları hicbir yerde gormedim
    Toplam 10 snde mod yukluyorum
  • 18-11-2006, 14:23:58
    #13
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben vb'yi kullandım smf'yide smf buldugum kolaylıkları hicbir yerde gormedim
    Toplam 10 snde mod yukluyorum
    kendim için sölüyorum
    başka bi sebepte paralı olduğu için kullanıyoruz
    biliçaltına daha iyi daha kaliteli imajı veriyor paralı olması
    he iki günde bi yeni versiyon cıkıyor ama oda rezilliğin alası
    3,62 en iyisi bu süper
    3,63 cıkar 3,62 rezıllıktı ondakı bırcok hatayı düzelttik bu süper oldu
    vs vs gider bu
  • 18-11-2006, 14:24:29
    #14
    Misafir
    smf'de modlar yeni gelişiyor vb kullanmadım daha hiç ( param yetmedi ) ama smf'nin indexlenmesi çok daha zor
  • 19-11-2006, 01:58:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Vb den tiksinmeye başladım artık, yaw arkadaş forumların %95 'i VB bu nedir. Cidden Bööö geldi artık şahsen. VB kullananların bir özelliği de kalmadı. Önceden yeni yeni çıkarken bir özelliği vardı ama şu an tam tersi bence.
  • 19-11-2006, 08:49:29
    #16
    vb ilk çıktığında ve sonraki sürümlerinde kendini ispatlayabilmek adına o ana denk olmayan yeniliklerle geldi ama son sürümlerde oturan imajı yüzünden yanlış bişey yapmaktan korkan vb sadece güvenlik açığı kapatarak ne görsellik nede diğer alanlarda önemli bir gelişme gösterememekte şu anda bedava lisansa sahip ve açık kaynak kodlarıyla herkesin kendince geliştirebileceği aynı zamanda online destek olarak en azından vb kadar başarılı olan smf ve smfyi bir adım geriden takip eden mybb geleceğin pazar liderleri olarak görünüyor

    benim açımdan bu modları vbdeki gibi geliştirme ekibi değil kullanıcıları yapıyor yani forum sahipleri kendi modunu kendi yapabiliyor ve bunu sadece bir tıklamayla kurup kullanabiliyor yani insan kendi bişeyler ürettikçe merakı artıyor ve forumu benimsiyor ben şahsen smfnin en büyük destekçisi ve kullanıcısıyım ve değinmeden geçemeyeceğim smf ve mybb ajax teknolojisini en az vb kadar başarılı bir şekilde kullanıyor...
  • 19-11-2006, 11:45:24
    #17
    phpbb3 bekleyin
  • 19-11-2006, 14:07:44
    #18
    phpbb bikere mod kurulumları aşırı zor ve çok zaman gerektiriyor.Bu yönden kötü
    smf ise index almıyorrr ama en kolay kullanılan forum sistemi
    vbulletin hem indexleniyor hemde kullanımı orta seviyede panel karışık ama daha güzel. bu yüzden en iyi vbulletin.