Konu
neden vbulletin?
19-11-2006, 01:58:06
#15
SEaL
Üyeliği durduruldu
Vb den tiksinmeye başladım artık, yaw arkadaş forumların %95 'i VB bu nedir. Cidden Bööö geldi artık şahsen. VB kullananların bir özelliği de kalmadı. Önceden yeni yeni çıkarken bir özelliği vardı ama şu an tam tersi bence.