k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vb'yi kullandım smf'yide smf buldugum kolaylıkları hicbir yerde gormedim
Toplam 10 snde mod yukluyorum
kendim için sölüyorum
başka bi sebepte paralı olduğu için kullanıyoruz
biliçaltına daha iyi daha kaliteli imajı veriyor paralı olması
he iki günde bi yeni versiyon cıkıyor ama oda rezilliğin alası
3,62 en iyisi bu süper
3,63 cıkar 3,62 rezıllıktı ondakı bırcok hatayı düzelttik bu süper oldu
vs vs gider bu